2008. november 13., csütörtök

Mi ez, és miért?

Mióta eszemet tudom játszom PC-n és konzolon egyaránt, ugyanakkor ahogy kezdtem nőni, egyre jobban kezdet érdekelni az érem másik oldala. Az újságírás, tesztelés, programozás, betekintés a kulisszák mögé. Voltam hírszerkesztő, írtam teszteteket, végigjátszásokat nevesebb és kevésbé nevesebb sajtóorgánumoknak, csináltam ezt is meg azt is. Mióta viszont nincs annyi szabadidőm, felhagytam az efféle tevékenységekkel. Most, hogy megint több időm van foglalkozni a témával, gondoltam belevágok valamibe. De mibe is vágjak bele 2008-ban, amikor a videojátékok kishazánkban is kezdenek egyre jobban elterjedni, ennek következtében pedig egyre több a jobbnál jobb gamersite?

Megvan, hát pont ebbe, ami a legjobban érdekel! Videojátékok Magyarországon! Magyar nyelvű játékok megjelenése, rendezvények, partyk, akciók, hogy csak néhányat említsek azokból a témákból, amikkel foglalkozni szeretnék. Vagyis minden, ami videoáték és nálunk, Magyarországon van. Remélem ebben ti is, valamint a hazai forgalmazók és kiadók is a segítségemre lesznek. Ha valamit szerintettek tudnunk, tudatnunk kéne, küldjétek el!

Személyes elérhetőségem: gyufo@gyufo.hu

Nincsenek megjegyzések: